In april genoten onze bewoners van heel wat gezellige, actieve en smakelijke momenten samen. Tijdens de Week van de Valpreventie stonden bewegen en plezier centraal met een valpreventiequiz, een hindernissenparcours, beweegganzenbord, stoeldansen én gezellige wandelingen. 👟💃
Daarnaast was er heel wat sfeer te beleven met de open bar en ’t winkeltje, een paasrondtour, een heerlijk paasontbijt en een spannende paasbingo. 🐣🌷
Ook de oliebollennamiddag, de feestmaaltijd, de sneukeltocht, de gezellige voorleesnamiddagen met vrijwilligster Moniek en het ontbijt voor onze jarigen zorgden voor warme ontmoetingen en veel lachende gezichten. 🎉🍩🥂📖💛
De volledige fotoreeks kan u terugvinden via de volgende link: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054562924394